Sunday, March 6, 2011

Twitter Oh Twitter

Twitter Oh twitter. Tiba-tiba hari ahad yang sunyi sepi ni mendorong aku untuk sign up twitter. Apa yang menarik dengan twitter ni? Jangan tanya aku, sebab aku pun tak tahu apa yang menarik. Bila aku blogwalking kat blog-blog lain, ada yang tinggalkan facebook sebab katanya twitter lagi best. Dan ramai juga blogger yang ada twitter masing-masing.(apa yang menarik aku pun tak tahu lagi.hehe)

Jadi kepada kawan-kawan yang baca entry ini boleh la bagi pendapat kat aku sikit apa itu twitter?best ke ada twitter?rasa best tu macamana?(hehe).

By the way, ini twitter aku, klik [here], kalau nak follow boleh jugak, tapi sebenarnya aku tak gemar sikit ayat follow tu, aku lagi suka ayat berkawan. Haa..baru manis kan?(hehe). Jadi, jom berkawan.(hehe).SEKIAN

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...