Tuesday, March 1, 2011

Suria Cinta Pilihan Hati

Suria Cinta (SURIA FM) pilihan hatiku, kerna ia dapat mengisi hati aku yang kekosongan. Setiap malam Suria Cinta akan bergema di bilik ku memberikan ketenangan pada hati aku yang sepi. Ia juga mengamit kenangan zaman lalu dengan putaran lagu-lagu lama dan baru.

Jika sebelum tidur tak dengar suria cinta, pasti tak lena tidurku, seperti suria cinta memanggil-manggil aku untuk mendengarnya. Aku dengar suria cinta bukan bermaksud aku jiwang tetapi lumrah manusia mempunyai hati dan perasaan yang inginkan kedamaian.

Sekiranya kamu semua belum mendengarnya, dengarlah kerna ia akan mengasyikkan jiwa anda. Jika kamu semua ada masalah dalam percintaan, jika kebetulan, mungkin masalah anda dapat diselesaikan. SEKIAN.
 


4 Civillian:

D' Cako said... [Reply to comment]

Hahaha.Serius ko layan?Mesti ko suke sore Lin yg lembut gilerious tu.Hahaha.Aku tak bole dgr.Aku tdoq nnt.

Unknown said... [Reply to comment]

D'Cako: sios aku layan...haha..aku suke dengar lagu..and tu sebab suria cinta smpai pukul2 pagi..hehe.tapi ape yg penting die bes..haha

NZ said... [Reply to comment]

dj lin tu suare die meneguk air liur pun dgr..huhuh...tp layan..ganda 23..heheh

Unknown said... [Reply to comment]

nurZAKIA : taw xpe..sukakan nya?gandakan nya..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...