Thursday, March 3, 2011

Nak Cuba Guna Nombor Maxis Pulak

Hari ini aku cuba nak guna nombor maxis pulak, sebelum ini dah lebih 3 tahun aku setia pada celcom. Aku beli nombor maxis bukan bermaksud aku curang dengan celcom(hehe), tapi aku still guna nombor celcom sebab kebetulan aku ada lagi satu extra henset(cikai punya).

Aku nak cuba nombor maxis ni sebab terpengaruh dengan kata-kata maksu aku dengan "HOT TICKET, Cara Tambah Nilai yang Lebih Bijak". Dengan hot ticket katanya kita dapat jimat apa yang kita pakai. Seperti mana yang tertulis kat dalam tiket ni HOT TICKET RM8 = 50min = RM18(tambah nilai biasa) selama 7hari. Macam untung je bunyi, tapi aku nak cuba dulu tengok untung ke tak.

Aku beli simpack baru ni dengan harga rm8.80 dan dia bagi satu HOT TICKET INTERNET = RM5 dan satu HOT TICKET(biasa) = RM8, banyak juga dapat nih. Jadi, kepada yang tak pakai nombor maxis, apa lagi cuba la.(hehe macam promote pulak). Apa-apa hal, aku tak akan tinggalkan celcom sebab aku pakai UOX.hehe.SEKIAN

5 Civillian:

a.R said... [Reply to comment]

hot tiket ni boleh guna utk no maxis apa saja ke? ke kena beli no maxis yang baru? tak paham le....~ boleh explain? thanks..

a.R said... [Reply to comment]

juga dah follow kamu!

Unknown said... [Reply to comment]

Cik Muda Sae : Actually, sy baru nak try guna no maxis.sy telah cari information tentang hot ticket ni, ia boleh digunakan oleh semua no maxis kerna ia sama dengan tambah nilai biasa, cuma ia lebih jimat kerna jumlah ringgit ditukar kepada masa bual dan jumlah sms.BTW, Terima kasih kerna follow

niesz said... [Reply to comment]

niesz pkai maxis dr dulu smpai skrg..hehe..best2..fmily niesz pun semue guna maxis..

Unknown said... [Reply to comment]

niesz: sy dulu pakai maxis, tp dah kene promote dgn UOX tukar celcom then skrg nk berjinak dengan maxis balik.hhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...