Wednesday, March 23, 2011

Kucing Pun Duduk, Bukan Gajah Saja Duduk

Baru-baru ini Kosmo menceritakan kucing duduk seperti manusia.  Aku ingatkan kucing aku yang pelik sebab suka sangat duduk macam manusia. Rupa-rupanya banyak lagi yang sejenis dengannya(haha).

Mungkin kerna kucing ini mempunyai spare tyre yang banyak menyebabkan dia suka duduk seperti manusia untuk merehatkan perutnya yang semakin berisi.(haha).

Mungkin selepas ini kita akan dikejutkan dengan jenama KUCING DUDUK pula. Sebelum ini, bila nak beli kain pelikat, mesti selalu jumpa cap GAJAH DUDUK, lepas ni cap KUCING DUDUK pula.(haha).SEKIAN

4 Civillian:

fara feroza said... [Reply to comment]

comel je yg pic kucing putih tu....yg kaler oren tu cam blur2 je..haha

GEMOK

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

fara feroza : yg putih tu sebab kamera canggih..huhu

Alia Natasha said... [Reply to comment]

Comel nyaa kucen ! alia suka kucen yg warne oren tuh , ala ala macam cerita garfiell ~

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

alia Natasha:haha mcm garfiell kn?nsib xleh ckp je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...