Monday, March 14, 2011

Telur Direbus Guna Air Kencing

Aku baru terbaca di kosmo di China telur direbus guna air kencing budak lelaki berumur 10tahun. Wah..sanggup ke nak makan. Peniaga murtabak atau sewaktu dengannya kat pasar malam pun selalu kena komplain oleh pelanggan sebab telur ayam tak basuh dulu kerna telur untuk keluar dari bontot ayam. Ini kan pula direbus guna air kencing. Aduh, tak sanggup...

Mungkin di China, telur rebus ini sedap dan berkhasiat serta boleh sembuhkan demam. Setiap masyarakat ada cara tersendiri untuk menikmati nikmat makan dan memperoleh khasiat. Tapi bagi aku, jangan la aku termakan telur rebus ni.(haha).SEKIAN

4 Civillian:

NURUL NAJWA said... [Reply to comment]

wow.. menakutkan!! XD

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

NURUL NAJWA : menakutkan kan?ia akan datang menjadi mimpi ngeri anda..hahaha(gelak jahat)

fRaMe+LenSeS said... [Reply to comment]

dengaQ pn dah tak lalu.. eeuuu

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

fRame+Lenses : taw xpa..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...