Thursday, March 3, 2011

Jom Bersantai Dalam Bloglist WacanaKu

Bila tengok ramai orang join bloglist, teringin pula aku nak join sekali. Terima kasih Wacanaku kerna menjemput aku untuk join bloglist.

Tujuan aku nak join bloglist ni sekadar nak tambah kenalan kerna sejak aku menceburi bidang blogging ni banyak ilmu pengetahuannya yang aku dapat daripada blogger2 yang lain. Jadi tujuan utama aku adalah untuk meramaikan kenalan dan menambah ilmu pengetahuan.

Bagi aku, blog Wacanaku ini sangat menarik, kerna si empunya blog mempunyai banyak pengalaman dalam kehidupan. Bila aku baca entry-nya, aku dapat gambarkan yang si empunya blog sangat bahagia.

Mengenai template yang digunakan aku rasa macam kosong je di sebelah kanan.(hanya sekadar pendapat). Tetapi bagi yang lain-lain ia memang menarik dengan entry yang pelbagai serta boleh dapat ilmu dari apa yang nak disampaikan. SEKIAN dan semestinya aku lelaki(hehe)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...