Tuesday, March 22, 2011

Mahu Pakai Broadband Mana?

Tak lama lagi cuti semester bakal tiba.(ewah nak pikir nak cuti dah padahal final exam pun belum lagi). Actually, aku terfikir nak pakai broadband internet tapi aku keliru nak pilih yang mana satu. Aku cek coverage, maxis broadband memberikan coverage yang ok berbanding yang lain. Tapi aku tak tahu adakah maxis ok atau tidak.

Mesti kawan-kawan blogger semua ada pengalaman pakai benda alah ni semua kan? Kalau sesiapa yang singgah dan terbaca entry aku ni, tolong kasi pendapat sikit-sikit boleh tak?(hehe). Boleh la ek3?hehe.

Jadi, aku akhiri entry aku tengah malam dengan ucapan terima kasih kerna membaca.(hehe) SEKIAN.

8 Civillian:

fasha said... [Reply to comment]

celcom kot. tak pon digi.

Deekay Miaow said... [Reply to comment]

pernah guna celcom bb (n masih guna) ja..
so, x taw gak mana yg bagus..hehehe~

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

fasha : digi ok eh?
Deekay Miaow : sudah pasti sokong celcom kan?hehe

nurZAKIA said... [Reply to comment]

maxis ok la...sy gune sekrg...kalu siang kdang tgk youtube xde buffering..mlm slow skit..tp loading jap je..maxis ok la..

naqiah said... [Reply to comment]

4 me... maxis plg lembab.. where ever u go.. sbb penah dngar pendapat org y bertukar maxis ke celcom.. tp sy pakai p1 max.. lagi laju dari celcom.. sbb kat kampung sy p1 max y plg murah rm49 2 lg laju dr streamyx..

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

nurZAKIA : yeke?tu la rase cm nk amik maxis..
naqiah : p1 max kat tempat sy tak ok la..btw thanx..

nurZAKIA said... [Reply to comment]

try la yg mne ok..

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

nurZAKIA : haha tq2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...