Wednesday, March 16, 2011

Lulu Caldina 1st Giveaway


Tiba-tiba terasa nak join contest pulak. Hari ini dapat komen dari Lulu Caldina, then terus view blog die. Sedar tak sedar lama jugak aku menapak kat blog Lulu Caldina ni, gara-gara banyak entry yang memberi informasi kepada aku. Antara entry yang aku minat yang pasal tsunami di Jepun iaitu "Update : Tsunami di Jepun - Himpunan gambar tragedi". Semua post menarik dalam blog ni. 

Then, aku terpandang pula, Lulu Caldina 1st Giveaway, jadi telah berjaya menarik minat aku untuk join. Alang-alang dah minat dengan blog Lulu Caldina ni, aku terus join lah. Jadi, jom la kita join ramai-ramai kasi meriah. Kepada sesiapa yang nak join boleh ke blog Lulu Caldina [sini].

Jadi di sini aku tagkan 2 orang. Jom join (boleh ek,hehe) : 1. naqiah 2. nurul dot..dot..dot... 
 

3 Civillian:

Lulu Caldina said... [Reply to comment]

adeh, sekali 2 komen tinggal link...ngee...
semua syarat sudah dipenuhi..
terima kasih sudi join 1st GA lulu yer..
semoga berjaya..

Unknown said... [Reply to comment]

Lulu Caldina : haha..internet problem, ingatkan tak post lagi..sory2

naqiah said... [Reply to comment]

tq tag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...