Friday, March 18, 2011

Suatu Ketika : Genting Highland

Hari ini tiba-tiba terkenang saat pergi Genting Highland dengan kengkawan masa final year diploma dulu. First time ever, menjejakkan kaki di puncak yang tinggi, sejuk dan sebuah taman tema terbesar di Malaysia.

Sangat rindu dan teringin nak naik sekali lagi. Tapi berani ke aku nak naik space shot yang rasa macam tertinggal jantung dekat atas, jasad dekat bawah tu lagi?(wah sungguh gerun). Dulu masa naik space shot tu, main hantam je naik jangan pikir banyak kali, redah je.(haha).

Saat aku paling tak lupa, aku rasa nak termuntah bila naik pirate ship. Pergh..aku rasa nak suruh orang tu stop kan kapal tu masa tu juga. Mana tak nya aku nak termuntah, sebelum tu aku dah bantai lunch dengan burger prosperity. Jadi kepada yang belum pernah naik pirate ship tu, jangan kasi perut korang penuh, nanti nak termuntah pun korang terpaksa buat muka macho/cun.(haha).

Bila la gamaknya aku dapat merasa pergi Genting Highland lagi. Teringin sangat nak bawa family pergi sana. Tapi apa kan daya, parent aku, aku ajak pergi fun fair pun tak nak, dorang cakap dorang dah tua. Adui..apakan daya.(haha). Jadi nanti aku kena bawa yang muda-muda la macam tu, mungkin jantung orang muda ni kuat nak naik space shot tu.(hahaha). SEKIAN
 



Bukan di London, di Genting Highland
Sengal bontot aku naik benda alah ni
saat sebelum ditembak ke langit-space shot
Nak muntah tapi sempat buat peace lagi
Bye-bye Genting Highland

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...