Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN


Ini adalah segmen kedua BEN ASHAARI yang aku join. Bila lihat saja tajuk segmen BEN ASHAARI terus aku terasa berminat. So jom kita baca.

Latar Belakang Tuan Empunya Blog
Aku merupakan anak kelahiran negeri Perak Darul Ridzuan, dilahirkan tanggal 19 Januari 1988 di Hospital Besar Taiping, dimana merupakan salah satu tempat yang menerima hujan yang banyak setiap tahun. Lebih dikenali sebagai RAINTOWN dikalangan masyarakatnya. Sepertimana tertera di header aku, aku merupakan anak bongsu serta anak sulung dalam keluarga(haha). Aku ini mempunyai paras rupa yang macho eh bukan, paras rupa yang ramai orang cakap muka aku, 'muka sombong', tetapi bila sudah mengenali aku, aku ini seorang yang friendly walaupun ada kala aku seorang pendiam itu adalah lumrah anak tunggal.

Profession Sekarang
Aku merupakan pelajar kejuruteraan awam di UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA.

Blog Favourite
  1. BLOG BEN ASHAARI - kerna banyak memberi pengetahuan mengenai dunia blog, sehinggakan aku terikut-ikut untuk sentiasa update blog aku. Selain itu, aku sentiasa dapat cerita baru dari blog BEN ASHAARI.
  2. BLOG peTUA KITA semua - kerna blog ini selalu update cerita yang dapat menghilangkan bosan.
  3. BLOG BEBAS -  banyak update entry yang panas-panas.
  4. !CIK TOM! - aku banyak belajar tutorial dari blog cik tom ni.
Blog Yang Tak Suka Masuk
Buat masa ini, aku sentiasa melawat blog-blog yang lain, tapi aku tak suka masuk blog yang tak sedap mata memandang(macam la blog aku ni ok sgt,huhu). Aku ni rabun silau, so kalau view something yang contrass dia tinggi mudah buat aku pening.

Impian Terhadap Blog
Tidak la sampai ingin menjadi blogger popular, tapi cukup la sekadar aku dapat memberi infomasi yang berguna dan dapat menghiburkan hati pembaca. Lagipun, niat aku buat blog, adalah nak sharing knowledge dan pengalaman.

Akhir kata dari aku, maju blog untuk negara!(haha). SEKIAN

34 Civillian:

faraa halim said... [Reply to comment]

dtg singgah n terus folow,
;))

Unknown said... [Reply to comment]

salam kenalan dr awek ganu

nuhara said... [Reply to comment]

CIK hara lawat sini :) hara pun org perak :)
hara follow syuk sekali :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

salam singgah dari segmen BA

sudi2 la baca aku blogger kelahiran selangor..

http://azrinzfamily.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Prince said... [Reply to comment]

prince blogger kuala lumpur..
datang dari segmen abg ben..
maap la ye...prince ni newbiee lagi...:)

Unknown said... [Reply to comment]

farra halim : hehe tq2..
Norfa :salam perkenalan awek ganu..
nuhara : terima kasih cik hara..
chekgu Azrie : yezza..mesti baca..

mrs kayrul said... [Reply to comment]

salam kenal...terjah dari blog ben

melawat kengkawan kat perak

Unknown said... [Reply to comment]

prince : salam org KL, lama dah tak pi kl.newbiee?xpe2 kita serupa..haha
shah-kayrul : salam kenalan..kejo yop kejo..hehe

nadiem sharmz said... [Reply to comment]

salam...dtg melawat dr BA punye segmen..jom jengok cni lak--- >

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Unknown said... [Reply to comment]

nadiemsharmz : salam..yezza mesti tengok..

fRaMe+LenSeS said... [Reply to comment]

Assalamualaikum.. aii.. orang utagha jugak ka.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

me suya said... [Reply to comment]

ok menarik.. sama umur.. sama bidang dan tak sama dr segi anak tunggal.. merapu je la.. singgah n terus follow

Unknown said... [Reply to comment]

frame+lenses :waalaikumussalam..ai..oo..org penang..selalu jugak p penang..haha.salam perkenala..haa tengoq jgn xtegoq.
me suya : ingatkan anak tunggal gk td.haha.tq n leh la kongsi knowledge.

Tok Esah said... [Reply to comment]

tok datang dari terengganu!! hehe salam perkenalan juga!!

Tok Maghi Dari Ghanu, Jenguk Cucu

Unknown said... [Reply to comment]

Tokk Esah : Salam perkenalan tok..!

solomolo said... [Reply to comment]

0rang k0lumpo datang menjengah...
teman dulu sek0lah kat parit, perak...
5 tahun teman kat sana...

Unknown said... [Reply to comment]

solo molo : wah mesti pandai cakap perak..teman ni name je dok perak, tp bahase perak xde le reti sgt.harap tengok cerite hantu kak limah je le..haha

Unknown said... [Reply to comment]

:: Bila N'Lela Tasuki menjadi Miss Cornfius........... : salam perkenalan..

Anonymous said... [Reply to comment]

blogger pahang sini..datang dari belog abg ben :)

Unknown said... [Reply to comment]

khairiyah : salam..tq for follow. ok mesti jenguk
cik ayin : hai.. blogger pahang..hehe

admin@1tube said... [Reply to comment]

Aslm.. :)

Fyqa said... [Reply to comment]

hye org perak !
salam singgah dri segmen yg sma

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

:D

irzat adam said... [Reply to comment]

org senegeri dtg jenguk..salam kenai...o_0 v

Unknown said... [Reply to comment]

Fyqa : hye org perak..!wah rami benor blogger perak kan?

irzat adam : terima kasih yop dtg menjenguk..salam kenal..

Lulu Caldina said... [Reply to comment]

Wohoo..blogger dari Perak!!...Hi...ngee

Lulu Caldina said... [Reply to comment]

Wohoo..blogger dari Perak!!...Hi...ngee

Unknown said... [Reply to comment]

lulu caldina : yuhuu..hehe

Cikin said... [Reply to comment]

huyy ~ jmp kat blog BA td :)

Unknown said... [Reply to comment]

Cikin : huyy cikin.. ;)

Unknown said... [Reply to comment]

kakyong singgah dari Ipoh


jemput singgah ke kakyong.com


n3 terkini kakyong.com
Penangan sup ayam kampung
Tutorial : Gobok sliding @ Tab menu accordion

Areyoudys said... [Reply to comment]

as salam..

datang ziarah & ukhwah dari segmen encik ben~
saya blogger kuala lumpur~
saya reader baru kamu.maka,saya follow kamu~

oo..UTM..
hmm..muka sombong? sebab raut wajah ya?


mai dtang terjah saya pula

ben ashaari blogger ikut negeri

nak kongsikan :

internet lambat dan selalu disconnect, sila rujuk sini

aida4eva said... [Reply to comment]

geng la kita ni. org perak jugak! :)

sy follow la geng perak ni. ley g gathering dekat2 perak nanti-nanti kan. hehe. salam perkenalan :)

http://aida4eva.blogspot.com

ftdanisha said... [Reply to comment]

hye org perak !geng kite
salam singgah dri segmen yg BEN ni..br nk jnguk

Unknown said... [Reply to comment]

@Faztee Danisha hye..thanx coz singgah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...