Thursday, March 10, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa Malam Ini


10 Mac 2011 - Akhirnya, hari yang dinantikan telah tiba. Kemunculan tayangan Filem Hikayat Merong Mahawangsa di pawagam berdekatan anda. Sungguh tidak sabar untuk menyaksikannya malam ini.

Hari ini, habis saja kelas aku terus bergegas untuk pergi menempah tiket filem Hikayat Merong Mahawangsa, kerna desas desus dari kawan-kawan, ramai yang nak menonton malam ini. Walaupun saat ini hujan turun renyai-renyai, aku redah juga semata-mata untuk menonton filem yang dinanti-nantikan selama ini.

Jadi malam ini, aku dan rumet aku syafiq salim, akan pergi menontonnya, setelah ia dirancang2. Setiap hari asyik sebut pasal filem ni je. Aku harap filem yang ditunggu-tunggu ini tidak akan menghampakan. Tunggu review aku untuk filem ini nanti(haha)SEKIAN.

4 Civillian:

Cik Rimau said... [Reply to comment]

waaa.. bestnye.. nak jugak tgok.. tgok making cite ni pon dah mcm gempak.. hope citenye mmg gempak la kan.. hehe

Unknown said... [Reply to comment]

Cik Rimau: tunggu apa lg, p tgk skrg..sy dh tak sabar ni..heehe

Nurul dot..dot..dot said... [Reply to comment]

aaaa...tak sempat la nak tengok..baru balik dari studio..kalau pegi skrg pun belum tentu dapat tiket awal..kalau balik after pukul 12 x leh masuk UTM da T-T tgk esok je la...

Unknown said... [Reply to comment]

Nurul : sangat seronok...cepat-cepat pi tengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...