Thursday, March 3, 2011

Latihan Industri Kejuruteraan Awam.

Hari ini rancang lepas balik kelas nak tidur kejap, tapi semuanya terbengkalai kerna aku menerima surat terima latihan industri oleh syarikat KamalBina sdn. bhd.(terima kasih banyak2).

Sebelum ini, aku telah dapat satu tawaran dari syarikat goverment dan sekarang aku dapat lagi satu tawaran dari syarikat private. Kekeliruan melanda diri sekejap, bagi aku pilihan pada syarikat private adalah lebih baik kerna banyak ilmu yang kita boleh dapat. Jadi aku tanya pendapat kawan-kawan seperjuangan dan semuanya menyokong aku untuk memilih syarikat private sebabnya, banyak kerja dan boleh dapat banyak ilmu.

Niat aku untuk praktikal adalah kerna untuk mendapatkan ilmu yang banyak dalam bidang aku. Aku sangat memerlukan pengalaman dalam cos yang aku ambil. Syukur Alhamdulillah, selepas penat berusaha dan kelam- kabut aku mencari syarikat untuk latihan industri, akhirnya aku diterima. Terima Kasih kepada yang terlibat.SEKIAN.

5 Civillian:

masnurain said... [Reply to comment]

hye!
sedey..sedey...
):
sy x dpt tmpt prac lagi..~
penat dh mencri nie.~
takat submit resume..
tapi..
satu feedback pun x dpt lagi..
=,=

Unknown said... [Reply to comment]

masnurain : student civil eng. gak eh?em sy pun susah aritu, byk company sy hntr resume, tp xde feedback. yg ni pun sy mintak tolong kwn parent sy..klau tak, mesti xdapat lg.kawan2 sy pun ada yg tak dpt lg..

bee said... [Reply to comment]

salam... cmne LI kt kamalbina? oke x? sy pon nga cari tmpt LI..

bee said... [Reply to comment]

hye.. cmne praktikal kt kamalbina..? oke x? byk x input yg dpt? sy pon tgh mncari tmpt utk LI... =)

Unknown said... [Reply to comment]

w'slm..so far ok la..byk input yg dapat..rasa xcukup je praktikal 2bulan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...