Sunday, March 6, 2011

Suatu Masa Dulu


Tiba-tiba pagi-pagi buta macam ini sebelum tidur terasa rindu sangat suatu masa dulu iaitu saat belajar diploma di UTM, city campus. Kuala Lumpur. Rindu sangat dengan KUALA LUMPUR walaupun ada orang cakap KL tu buat sakit kepala je sebab selalu sangat jem.

Antara tempat-tempat dan saat yang dirindui:

Kampus UTM, KL, tempat pertama aku digelar sebagai seorang mahasiswa.
Taman Tasik Titiwangsa, tempat aku selalu lepas tensyen kalau ada masalah atau tak dapat jawab paper exam.
Kolej Kediaman, tempat aku bangun, tidur, lepak dan makan.
Kawasan kelas yang kini dah roboh ganti bangunan baru
MID VALLEY, tempat aku menghabiskan masa hari minggu aku
TIMES SQUARE
Zaman muda-muda(hehe)

Banyak lagi tempat yang aku rindui. Rindu KLCC, Low Yatt, bukit bintang, stesen LRT, PUTRA pun aku rindu. Bila lah gamaknya aku dapat pergi sana lagi. Rindu-rindu.SEKIAN

8 Civillian:

D' Cako said... [Reply to comment]

Aku lebih merindui rumah ku di situ. U_U

Unknown said... [Reply to comment]

D'Cako : mentang-mentang la rumah ko kat situ..huhu

Joan Girl said... [Reply to comment]

Suddenly I miss UTM KL so much~ flash back all the memories at there~

Unknown said... [Reply to comment]

Watever Love : i miss it too..so many memories at there

NZ said... [Reply to comment]

bru je kembali dari UTM kL..=)

Unknown said... [Reply to comment]

nurZAKIA : wah buat ape kat sane?

yinhui said... [Reply to comment]

walaupun skrg masih kat uni, tp dah mula rindu mase kat uni ni sblm i graduate...

NZ said... [Reply to comment]

tumpang tido..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...