Sunday, March 20, 2011

Hari Isnin?Jangan..


Mesti ramai orang tak suka dengan hari Isnin bukan? Masakan tidak, dah bercuti dapat bangun lambat atau seronok-seronok pergi shopping, pergi lepak-lepak, terpaksa untuk memulakan hari yang sudah tentu bakal menyibukan kita.

Hari ini aku nak berkongsi tentang apa yang lecturer subjek "English For Workplace" aku sampaikan. Lecterur aku cakap, kalau hendak berurusan dengan sesebuah company, kalau boleh elakkan berurusan pada hari isnin, kerna pada hari isnin staff-staff syarikat itu sangat sibuk, ada meeting la, itu la, ini la dan macam-macam lagi.

Betul ke apa yang dikatakan? mungkin betul apa yang dikatakannya, kerna dari sudut pandangan lecturer aku itu sungguh berpengalaman dalam urusan-urusan berkaitan dengan pengurusan ni. Mana tak nya, dia ajar English For Workplace dah tentu-tentu dia tahu selok-belok pengurusan ini semua.

Jadi kepada rakan-rakan blogger yang membaca entry aku kali ini, mungkin ramai yang berpengalaman dalam hal-hal berkaitan berkerja ni. Mungkin rakan-rakan semua boleh berkongsi pengalaman tika kerja. Kalau nak harapkan aku ni, mana merasa kerja dekat ofis lagi.(haha). Akhir kata daripada aku, ucapkan lah a very beautiful morning pada hari Isnin nanti yeah!(haha).SEKIAN.

6 Civillian:

naqiah said... [Reply to comment]

kalau goverment.. mcm sy.. hari ahad dh start keje.. elok x dtg gak.. sebab ahad ni slalu org lajak cuti.. ehehehe

Unknown said... [Reply to comment]

naqiah: wah cepatnya.

me suya said... [Reply to comment]

owh..esok kena hantar thesis draf.. xsuke~!

Unknown said... [Reply to comment]

me suya : thesis tajuk ape?

NZ said... [Reply to comment]

yes~!!is a very beautiful day coz i don't hav class for the whole day...yes!!

Unknown said... [Reply to comment]

nurZAKIA : amboi..tp xde kelas bosan la..memerap dalam bilik jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...