Wednesday, March 9, 2011

KetenanganKu Ada Di Situ.

Disebalik kisah header ku. Aku memilih header berlatar belakangkan laut kerna bagi aku, laut merupakan satu-satunya tempat untuk aku menenangkan diri selain berdoa kepada-Nya. Keindahan laut diringi dengan bunyi desiran ombak serta tiupan angin yang sempoi-sempoi bahasa, cukup memberikan kelegaan jiwa ku setelah penuh dengan kekacauan.

Sesungguhnya, Tuhan telah menciptakan laut dengan penuh keajaiban. Kerna dari laut lah datangnya sumber rezeki yang tidak terhingga yang dapat menyara seluruh umat manusia. Laut juga merupakan satu daripada elemen kitaran hujan kerna ia menyumbangkan jumlah air yang besar.

Kepada sesiapa yang kecelaruan, putus cinta, menghadapi tekanan atau sebagainya. Bagi pendapat aku, dengan menghayati laut ciptaan Tuhan ini, kita akan jumpa beribu ketenangan. Pada aku, sekiranya aku menghadapi tekanan atau kecelaruan, laut lah tempat utama yang aku akan cari. Menikmati dan menghargai keindahan ciptaan-Nya.(SubhanAllah).SEKIAN.

4 Civillian:

annenyss said... [Reply to comment]

laut..tenang je ;)

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

annenyss : sangat tenang..;)

Cik Rimau said... [Reply to comment]

ye.. cik rimau pon suke laut.. mase cik rimau keje kat lumut dulu, cik rimau suke lepak tepi laut.. pandang laut mmg mendamaikan hati.. nak nangis kt tpi pantai pon xde sape nak heran.. hehehe

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

Cik Rimau :Taw xpe, xde sape pun nk heran..bukan org perasan pun.hehe.owh..penah keje kat lumut..sy klau balik perak mesti pergi lumut.Laut dan sy xdpt dipisahkan.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...