Tuesday, March 29, 2011

DUAMATA - Sayang Sudahlah.

Hari ini, aku ingin berkongsi lagu yang menyentuh perasaan aku. Lagu ini sangat sesuai kepada pasangan yang bercinta yang ingin memujuk pasangan masing-masing. Jadi selamat melayan diucapkan kepada semua. Cinta-cinta juga, tapi ingat hidup kita ada misi.(ewah..)SEKIAN.






DUAMATA - Sayang Sudahlah

engkau diam tanpa kata namun matamu seolah bicara
mendung di wajahmu seraya berkata hatimu telah terluka
aku ada disini untukmu, aku datang memang untuk dirimu
untuk sembuhkan luka di hatimu dengan segala maafku
sudahlah sayang jangan engkau marah
ku tak akan menyakitimu lagi
maafkan aku atas segala kesalahanku malam tadi

genggamlah tangan ini dan jangan pernah lepaskan
peluklah tubuh ini jangan kau sia-siakan
berikanlah aku senyumanmu yang paling indah ku bahagia

berikanlah aku senyumanmu yang paling indah ku bahagia
berikanlah aku senyumanmu yang paling indah maafkan ku


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...