Tuesday, March 29, 2011

Aku Ingin Teman Berbicara

Fikiran aku saat ini sangat kosong. Idea aku hilang entah kemana kerna terlalu lama berdiam diri. Mungkin kerna terlalu banyak perkara yang menganggu fikiran aku saat ini membuatkan ia kosong kerna tidak tahu apa yang patut difikirkan dan apa yang patut dilakukan.

Aku perlukan pembakar semangat, membakar aku supaya aku terus berusaha dan terus maju ke hadapan. Tika dan saat ini aku sangat memerlukan teman berbicara. Berbicara mengenai apa saja yang berlaku masa kini agar otak aku aktif semula.

Mungkin, mungkin aku perlu membuat sesuatu perkara yang boleh membuatkan diri aku aktif kembali. Tapi apa yang aku perlu buat disaat kesibukkan melanda. Ke sana ke mari menyelesaikan satu demi satu masalah membuatkan fikiran aku berkecamuk dan tekanan melanda diri.
Siapa?di mana?siapa yang dapat berbicara dengan aku saat ini untuk menghilangkan segala kekacauan dijiwa. Aku perlukannya, perlukan teman untuk berbicara untuk merungkai sepi dihati. SEKIAN.

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...