Friday, March 18, 2011

Jom Join Bloglist Blogger Baru!


"I love blogging!". Makin hari makin berminat pula aku untuk join blog list. Ini semua gara-gara aku semakin rajin blogwalking. Biasalah bila masa terluang menjelma, aku pun merayap-rayap ke blog-blog lain nak cari pengetahuan.

Hari ini, aku merayap ke blog Mirull Ibnu Azman. Sambil baca-baca entry blog dia, aku terpandang entry "jom Join Bloglist Blogger Baru". Disebabkan aku ini boleh di kategorikan sebagai blogger baru. Iyelah follower tak sampai pun 100, syarat-syarat untuk bloglist ini follower mesti kurang daripada 300. So, aku memang layak sangat-sangat lah.(haha).

Selain daripada itu, aku sangat tertarik dengan gambar banner segmen ni. Cute dan comel. tak pernah lagi jumpa macam ni. Jadi kepada korang yang baru berblogging macam aku, jom la join ramai-ramai. Contest ini untuk bulan mac, sempat lagi ni.(hehe). Sesiapa yang nak join boleh klik[sini]. Selamat berblogging. SEKIAN.

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...