Thursday, March 17, 2011

Aku Tak Suka Gambar Background Hitam Di facebook

Aku rasa mesti ramai yang tak suka background hitam bila kita view gambar dekat facebook, tambah-tambah bila line internet slow gila, mula la dia loading lama. Jadi beberapa hari yang lalu, aku ada blogwalking satu blog ni, tapi aku tak ingat blog mana. (mintak maaf eh, lupa la, banyak sangat blog yang aku blogwalking.hehe).

Dalam blog tu ada bagi solution untuk kita selesaikan masalah background hitam tu. Senang saja, hanya perlu satu button saja, iaitu F5. So kepada sesiapa yang tak suka background hitam tu, boleh la tekan F5, senang saja tak susah.SEKIAN.





 
Background hitam pada gambar di facebook
Selepas tekan F5 background pun hilang jadi macam biasa.

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...