Tuesday, April 26, 2011

Kepanasan Yang Melampau Di Bumi UTM, Skudai

Esok merupakan hari pertama paper final exam aku, English For Workplace Communication. Berdebar rasanya, kerna selepas hari esok paper-paper dan hari yang mencabar akan menyusul.

Saban hari ini, cuaca di bumi UTM, Skudai Johor sungguh panas, sehinggakan dimalam hari juga masih terasa bahangnya. Cuaca panas sebegini telah memaksa aku untuk study di perpustakaan untuk suasana yang lebih sejuk (aircond ler..huhu). Bagus juga cuaca panas ni, sekurang-kurangnya aku dapat memberikan tumpuan yang lebih disana.


Cantikkan gambar di atas? gambar ni aku ambil daripada kawan aku, Ti Jian Liang. Dia ni sangat suka ambil gambar panorama dunia macam ni. Aku paling suka spot kat tiang tu, sungguh cantik. Gambar ini telah dirakam oleh Ti pada petang tadi di UTM skudai selepas berhentinya hujan yang lebat. Lihatlah, kita masih dapat melihat mentari yang memancar walaupun selepas hujan yang lebat dan bahangnya masih terasa sehingga sekarang. SEKIAN.

6 Civillian:

farahshahirah said... [Reply to comment]

good luck exam :D

Unknown said... [Reply to comment]

@fasha thank you....

mcm ni lah said... [Reply to comment]

follow you dan tinggalkan jejak utk dijejaki

Unknown said... [Reply to comment]

@mcm ni lah thanks for follow n tglkan jejak..

Izyan Balqis said... [Reply to comment]

owh, kamu kawan ti jian liang yer....saya pn kwn dier....kwn satu kelab~

Unknown said... [Reply to comment]

@IQ = Iez Qis kter satu cos la ek?good2..hehe..salam perkenalan rakan seperjuangan..aku civillian, pljar kejuruteraan awam dan juga rakyat biasa.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...