Friday, April 8, 2011

Review Follower Ke-101

Malam ni aku nak promosi blog follower (kengkawan) yang ke-101. Saja pilih ke-101 untuk buat entry ini sebab selalunya blogger akan pilih followernya yang ke-100, tapi kali ini aku inginkan kelainan, jadi aku pilih nombor 101. Jom kita terjah blog dia.




Aku suka ayat blog ceitatentangkita ni, yang menyatakan "berdirinya seorang lelaki yang hebat di belakangnya pasti ada seorang wanita". Lelaki memerlukan seorang perempuan sebenarnya. Wanita itu dijadikan dari rusuk lelaki, berada disisi untuk dijaga, bukan di kaki untuk dipijak, bukan di kepala untuk dijunjung. Wanita dijadikan dari rusuk yang berada di sisi lelaki adalah untuk menyokong lelaki supaya sentiasa berdiri, bukan berada di kaki untuk menanggung semua tanggungjawab lelaki, dan bukan di kepala untuk membiarkan lelaki menanggung kesemuanya.

Blog ini berwarna merah, wah garang lagi dari blog aku, blog aku merah sikit je.(hehe). Blog ni bermula tahun ni juga -2011, jadi aku tengok page view dan follower pun tak ramai, macam aku juga(hehe). Jadi jom kita memeriahkan blog cik amalina sebab isinya menarik dan banyak pulak contest atau segmen yang dia join, so kalau nak join segmen boleh la usha blog cik Amalina ni.

Jadi, akhir kata dari aku, terima kasih cik Amalina sebab tag saya dan jadi rakan blog yang ke-101. SEKIAN.

2 Civillian:

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said... [Reply to comment]

terima kasih~~

terharu~~

tak terkata ape dah ni~~

=)

Unknown said... [Reply to comment]

@.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. sama2..em..ade jugak 8 patah kata kat komen ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...