Sunday, April 17, 2011

Aku Peminat Seni

HAHA..Hari ini aku nak berkongsi mengenai minat aku. Aku ni dari sekolah aku tak belajar seni lukis, tapi aku belajar seni muzik. Sepanjang hidup aku kat sekolah banyak dengan muzik. Aku main muzik gamelan, caklempong, gitar, rekoder, keyboard semua aku main.

Walaupun aku ni banyak mencemburui eh menceburi bidang muzik ni, aku juga minat dekat seni lukis melukis ni. Tetapi tidak lah sampai termenung depan frame gambar sambil fikir apa yang nak disampaikan oleh pelukis.

Kadang-kadang aku teringin juga nak pergi pameran seni, termenung depan frame gambar lama-lama dan cari konklusi tentang gambar tu. Apa la rasanya kan?(haha).

Jadi aku telah memberanikan diri untuk merenung sebuah hasil seni dan cuba mencari konklusinya. Jom sama-sama merenun macam aku.(haha).SEKIAN

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...