Friday, April 15, 2011

Logo Gambar Aku Civillian

Hari kemalasan melanda diri untuk menyiapkan projek design tetapi kerajinan melanda ke perkara lain. Tiba-tiba saja aku tefikir idea nak buat satu logo untuk diletakkan disetiap gambar yang hasilnya datang dari system storage aku sendiri bukan dari gambar yang dcuri dari google.

Jadi hasil seni aku yang tak berapa nak seni, aku telah design satu logo kombinasi kamera Pentax aku. Nak letak DSLR, nanti orang kata hipokrit pulak, iye la, tak ada DSLR tapi buat logo DSLR. Jadi buat masa ini, aku letak je kamera compact tu dulu. Nanti bile awok dah ade duit, awok beli DSLR, awok letak semuuaa..gambar DSLR.(HEHE).

So, kepada sesiapa yang datang menerjah blog aku ni, komen la sikit aku punya logo. Mana tahu, boleh menambah baik kan lagi.(hehe). SEKIAN.

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...