Wednesday, April 20, 2011

Hutan Bandar Mutiara Rini

Dalam kesibukan menyiapkan projek Design R.C, aku telah mencuri masa sikit untuk hilangkan tension yang tahap melampau nih. Kalau uji kat makmal, rasanya dah nak melampau dah tension ni.(haha).

Aku telah pergi membuat rombongan ke Hutan Bandar Mutiara Rini. Walaupun hari panas ya amat aku pergi juga. Actually, tempatnya tak jauh sangat dari UTM, Skudai. Dulu aku pernah nak pergi cari tempat ni, tapi sesat entah ke mana, padahal hutan bandar ni dekat tepi jalan besar je.(haha kene tambah power spec nih).

Tempat ni merupakan tempat riadah bagi pengunjung-pengunjung dan masyarakat sekitar. Tempat ini juga merupakan tempat dimana ramai orang bermain layang-layang. Kalau korang datang sini korang akan jumpa bermacam-macam jenis layang-layang. Selain itu, tempat ini juga mempunyai banyak replika-replika rumah-rumah melayu johor walaupun sesetengahnya sudah roboh. Tempat ini juga merupakan tempat untuk bersenam serta berjogging.

Jadi dikesempatan itu aku ada snap beberapa picture untuk dilayan bersama, mana la tahu, kalau-kalau kengkawan semua mahu ke sana.(hehe). Jadi jom layan picture.SEKIAN.







2 Civillian:

nurZAKIA said... [Reply to comment]

lawa la tmpt..leh lukis peta.nk g..=)

M.N.SYUKRI said... [Reply to comment]

@nurZAKIA GOOGLE je msti jumpe.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...