Thursday, April 21, 2011

Akhirya Siap Juga Projek Design

Khamis - 21hb April 2011. Siap juga prjek design aku yang aku telah bersusah payah, bertungkus lumus dan begitu tekun menyiapkannya. Jadi Boleh lah aku study subjek lain dengan tenang.

Minggu depan dah final.Wah2. Tak sempat rehat lah aku nampak gayanya. Tapi tidak mengapa, nanti cuti lama + LI aku rehat banyak-banyak (lepas geram Grrr..).

Jadi dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan semoga berjaya kepada student UTM yang nak ambil final nanti dan kepada student universiti yang lain yang sewaktu dengannya. AJA_AJA FIGHTING!!.SEKIAN

4 Civillian:

naqiah said... [Reply to comment]

tahniah!!!

Unknown said... [Reply to comment]

@naqiah haha..tq

rj Etika said... [Reply to comment]

woah....budak civil. hehehe.
aku paling bencik blaja principal structure. ape bende tah yg kN kN tu. -.-"
btw, gudluck for your final. :)

Unknown said... [Reply to comment]

@rj Etika haha..ko budak civil jugak ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...