Saturday, February 19, 2011

Gara-gara Blackout.

Gara-gara blackout semalam, hari ini aku plan nak bangun awal untuk buat assignment dan study untuk coming test sudah terbengkalai. Terjaga awal pagi tapi disebabkan aku rasakan mata aku seperti ada gam, aku pun sambung tido aku.(kalau dekat rumah mesti siren dah berbunyi.haha).

Apa aku buat masa blackout semalam? Actually, nak tunggu sampai elektrik ada sebab nak wat assignment malam tu jugak then hari ni boleh la aku study benda lain. Tunggu punya tunggu, pukul 12.30 malam baru cahaya muncul menerangi bilik.(wah!seronok sangat time tu)

Sebaik saja elektrik ada, aku terus on laptop aku yang dah nazak ni terus update blog. Lepas update blog aku blogwalking jap melawat blogger2 lain, akhirnya tengok jam dah pukul 3pagi (giler melagho), mata aku pun macam ada gam, jadi aku terus landing atas katil dan tido (tak siap dan tak jalan jugak assignment aku haha)

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...