Saturday, February 26, 2011

Dua Dalam Satu


Akhirnya, aku telah mengabungkan dua blog aku menjadi satu, kerna aku merasakan tumpuan hanya pada yang satu adalah lebih mudah dan bahagia. Seperti juga cinta, kalau kita setia pada yang satu, kita akan merasakan lebih bahagia dan tenteram.


Disini, aku telah menukar template blog aku kepada yang lebih sedap mata memandang dan lebih mudah untuk dibaca(dari sudut pandangan aku la). Template ini menjadi pilihan aku kerna ia menyusunkan kombinasi warna hitam dan putih serta disertakan sedikit warna merah. Sungguh tenang bila aku melihatnya dan dapat memberi aku idea yang lebih banyak untuk membuat entry.

Kepada yang membaca blog dan melawati blog aku, aku ucapkan terima kasih kerana sudi menjenguk. Aku masih belajar dalam dunia blog, jadi aku masih lagi dalam tempoh mencari sesuatu yang terbaik dan aku ucapkan terima kasih kepada rumet aku kerna asyik komen blog aku (face to face). SEKIAN

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...