Thursday, November 25, 2010

Tempat tidur yang menarik.

Salam SATu Malaysa sume...
Arini aku terjumpa something menarik, dalam2 dok bosan xtaw nk watper..aku klik2 tetikus aku (cit..cit..) terjumpe la something yg menarik yg membuatkan aku ase nk kongsi ngn kengkorang...

1. Tidur berselimutkan kotak dan berbantalkn kotak yg sedap lg empuk..haha
Klau ase2 nk tidor pakai kotak..leh la try cadar ni...

2. Buku atas katil..em yg ni plak menarik bg yg kuat membaca dan susah nk tidur..
klau dulu org puteh cakap bayangkan kambing biri2 n kire biri-biri tu sume sampai t'tido..
so sekarang, bace je tulisan yg kat cadar tu smpai tertidur..haha

3. Ni pulak bagi yg giler I-phone..ade jer cadar yg menarik utk org jenis camni..
bukan budak2 jer ade cadar kartun..org dah beso pun ade cadar die sendiri..haha
(boleh touch2 tk icon tu????hahaa)

4. Yang ni agak seram..klau korang doktor pakar saraf..mesti suke selimut cmni..haha
tp.....
klau korang ade penyakit jatung or kus semangat..aku sure kan jgn bg sesape pkai...
kang ade plak yg pengsan..haha

5. em..ingat kat tandas jer ade simbol macamni?kat cadar pun ade..so klau korang dah kawen...
pilih cadar ni..senang..kang xperlu gaduh2 pilih laki nk dok blah mane..bini nk dok blah mane..
dah ade simbol cam tandas dah..haha

so..ini jer aku nk kongsi arini..coz aku ase cam menarik jer cadar ni..igtkan ade cadar bunga2 n kartun jer..
rupe2 ade lg yg lain..mesti mau cari nih..hahaha




0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...