Wednesday, November 10, 2010

SeDap tp Wat HaL...

SAlaM 1 MalaYsia..em sungguh sedap aku menjawab exam td..permulaannya begitu indah..Di saat idea yg mencurah-curah dicurahkan di ats kertas putih lagi suci di hiasi pula dengan garis-garis halus..pen kegemaran aku yg baru dibeli semalam tiba-tiba mengalami serangan asma..pernafasannya menjadi tidak lancar lantas menitiskan dakwatnya yang semakin lama semakin kabur di ats kertas jawapan aku yang putih lagi suci td..Aku jadi gelabah..aku mencari2 pen yg lain untuk mengantikannya..tp malang..pen lain tidak sesempurna pen kegemaranku ini..lantas aku berusaha mengetuk2..menjentit2 pen kesayanganku itu agar ia pulih dari serangan asmanya..Waktu semakin hampir ke penamat..aku memaksa pen kesayangan ku itu keluar kan dakwatnya sedaya upaya..ku pusing kiri, ku pusing kanan sehingga termengah2 ia hendak mengeluarkan dakwatnya..tp syukur..akhirnya ia memberi kerjasama kepada ku untuk mengahiri perjuangan paper exam BI..TQ pen..nnt aku beli satu lg..haha..- the moral of story..lain kali klau dah ade pen yg sedap tu wat backup byk cikit bwk p exam..tak ke gelabah klau di hbis dakwat..hahaha

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...