Saturday, November 20, 2010

Jangan laju-laju..

SALAM SATU MALAYSIA....haha..ape yg bes kat picture ni??mesti korang perasaan kan..kat kedai byk jual stiker2 mcmni...aku tertarik giler ngn stiker ni HAD 60km/j selamatkan nyawa...tp dapat ker bertahan ngn had 60km/j tu dgn motor yg super power skrg nih?baru wenggg... je dah 80km/j..blom brroommm...lg..ntah bape ratus km/j ntah nnt..haha..
Actually sungguh bgus owner motor nih lekat stiker cmni..bagus untuk mengingati diri dan org lain..tp kan...slalunye meter yg kat ats tu mesti tunjuk lbh dri stiker yg kat bawah tu..mcm aku ckp td, motor zaman skrg mane leh tahan beb...so aku igtkan kat sume..owner and diri aku sendiri...utamakan keselamatan jalan raya..bawak 60km/j je taw..jgn bwak laju2..igt yg tersayang...(di tuju khas kat owner moto..hik3)
klau nk bwak laju gak...tutup stiker tu dulu then bawak laju2..klau nk bwak perlahan..tgk stiker tu..haha..(gurau2 jer di pg hari..)

4 Civillian:

adik manis said... [Reply to comment]

aiyakk..! cm kenal je awek yg slalu bwk moto ni..huhu..pasni nk tukar stiker 80 @ 100km/j larr..xsggup dah nk menipu diri sndri..har..har..har..

syuk_rie said... [Reply to comment]

kenai eh?awek tu kaki rempit woo...haha
eh?setakat 100km/j jer ker??200km/j lah..haha

adik manis said... [Reply to comment]

kenai2..hehe..kaki rempit pon ayu kot..huhu..
kalo 200km/j kna tukar mtor dlu la gamaknye yop..mtor tu da semput nk bwk laju2..wuwu

syuk_rie said... [Reply to comment]

haha...memang ayu pun kan..klau x..xde la org ramai pandang2..hahaha...ape lg..transform la moto tu..kui2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...