Friday, November 12, 2010

dah Blur sesangat...

Dalam dok sibuk study..aku rest jap pi menyebok kat bilik sebelah...tetiba aku ter nampak la plak kawan aku nih dok on9 tgk mende pelik2...so aku balik try la bukak tgk...then aku terjumpe picture2 ni..wah klakar..ni student luar punye jawapan..klau student Malaysia yg slalu blur nih cmner la plak..layan...

aku Suke Yg ni...aku xterpikir pulok jawapan die ade dlm soalan..haha
hah..yg ni plak..kelain plak di pikirnyer..

hah..yg ni mesti budak ni dah frust hbis..mcm biase..dah jawab pnjg lebar tetiba
  xdapat jawapan ape lg..aku jahanam kan kertas nih..haha

Yg ni plak sah2 terpengaruh giler dgn ninja turtle..maklum la 
smpai pc game pun ade...so bace soalan btul2..

haa...yg ni bahaye..ni mesti kes gaduh ngn awek day b4 exam ni..
aduish2..the moral of story, jgn gaduh ngn awek time2 exam ni
terbawak2 ke exam kang..haha

SELAMAT MELAYAN SUME....


0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...