Wednesday, November 10, 2010

Panadol @ 100plus @ ice cream soda??


Salam 1 Malaysia...em arini aku terpaksa melalui saat study dgn kepala yg berat, bagaikan demam..Kepala aku betul2 sakit sehingga aku terpaksa minta panadol daripada rumet..aku diberikan paracetamol..mungkin kengkorang sume pernah dapat jenis ubat ni biler korang pergi mane2 klinik kan? Sebenarnye ubat ini bertoksid kepada badan kita dan boleh memberikan kesan buruk pada badan kita dlm jgka masa pnjg..jika kita tidak mahu mengalami masalah buah pinggang, kita masih mempunyai pelbagai cara untuk                     menghilangkan sakit kepala atau  demam..

Tadi aku tiba-tiba teringat, di mana air isotonik dapat mengurangkan sakit kepala atau demam, kerana minuman ini akan menurunkan suhu dalam badan kita..Selain itu juga, aku telah mencoba air ice cream soda. Air ini juga dapat membantu untuk menurunkan suhu badan kita..jd kat sini aku saran kan supaya try dapat kan minuman ini kalau kengkorang sume trase semacam nk demam..so, ia sebagai langkah awal tok kita elak demam kita bertambah teruk. - Membendung lebih baik drpd merawat.

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...