Tuesday, May 17, 2011

Koje dan koje

Hari-hari sibuk, buat itu buat ini. Tapi, seronok la jugak,  atleast aku tak penat melepak. Banyak pengalaman aku dapat. Tadi first time buat call untuk urusan pejabat, mula-mula cuak jugak, tapi dua tiga kali dah ok, rasa seronok pulak.

Minggu depan aku kena hantar pergi site dekat tanjung malim dalam empat hari. Hari tu, masa pergi site kat situ, dengar cerita dari site supervisor kat situ, rumah dia keras sikit. Aduh, seram pulak rasanya, macam seekers.(huhu). Tapi, benda-benda tu semua jangan dok pikirkan sangat. Yang penting kita kena yakin, yakin tentang apa?itu bergantung pada individu.

Tak sabar nak tunggu minggu depan, apa la gamaknya cerita minggu depan. Esok wesak, tapi aku bekerja juga, kebetulan aku buat entry ini, aku ingin ucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru, cikgu-cikgu, pensyarah-pensyarah, abang-abang, adik-adik, kakak-kakak yang secara tidak langsung memberi ilmu kat aku. Sedarilah, walaupun sedikit saja ilmu yang disampaikan, pahalanya sangat besar terutamanya ilmu ke arah kebaikan. SELAMAT HARI GURU. SEKIAN.
 

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...