Monday, May 9, 2011

Final Exam Berakhir, Bermulalah Dunia L.I

Sungguh penat. Merasakan diri ini sungguh penat. Masakan tidak, hari jumaat(6hb May) yang lepas merupakan hari akhir final exam, lepas saja paper last, bergegas pula mengemas barang untuk pulang ke rumah kerna pada esok hari(9hb May) merupakan hari untuk lapor diri Latihan Industri.

Sepanjang perjalanan pulang ke rumah, sempat lagi aku mencuri melancong ke Ayer Hitam, Melaka, dan Kuala Lumpur. Kerna saat itu saja masa cuti yang aku ada. Aku sangat merindui Kuala Lumpur, dapat juga aku makan moi sup utara di Taman Sri Rampai. SEDAPPPP...


Esok merupakan hari yang dinanti-nanti, hari Latihan Pratikal yang pertama kalinya akan aku tempuhi. Bagaimanalah agaknya kan? (awok nervous...). Harap-harap semuanya akan berjalan lancar pada hari pertama esok. Doakan aku yang wahai pembaca. Aku akan buat yang terbaik. (insyaAllah).

Jadi kepada rakan-rakan yang masih exam, teruskan usaha anda. Kepada rakan-rakan yang nak L.I semoga berjaya dan selamat bercuti kepada yang dapat cuti panjang ni, gunakan dengan sebaik-baiknya. SEKIAN.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...