Monday, October 25, 2010

BEst Poster Award...



Haha..ini best poster award yang aku perolehi sepanjang jadi pelajar civil engineering,UTM. hadiah die sijil n RM100.ok la tu kan?janji aku puas hati dgn hasil kerja aku..haha. 

Pertandingan best poster ni sempena program yang dijalankan oleh subjek cos aku."SUSTABILITY". Pernah dengar?em sustability ini actualy satu pembangunan yang mesra alam..haha "LOVE OUR ENVIRONMENT", contohnye, pembinaan 'green building' dan teknologi berasaskan kitar semula..so group aku telah memilih "silent piler" iaitu teknologi piling yang mesra pengguna. "Silent piler" ni die senyap dan boleh wat keje piling kat tempat yang sempit..so xganggu la kawasan sekekeliling..

Actually, aku xterpikir lak poster ni dapat best poster award, coz aku wat dalam 3 ari dengan keadaan otak yang beku xde idea..haha..BTW, thank to my group members yang telah same2 menjayakan tugasan nih..haha

0 Civillian:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...